Sonntag, 31. Oktober 2010

*~ Weihnachten mit hÄnglar / christmas with hÄnglar ~*

Hallo ihr Lieben!

So langsam muß auch ich mal in die Weihnachtskarten-Produktion einsteigen. Deshalb habe ich gestern diese Karte gewerkelt:

Slowly I have to begin with the production of christmas cards, too. That's the reason why I created this card yesterday:
 
 

Ich habe mal wieder meine hÄnglar-Abdrücke durchgeschaut und dieses süße Mädel gefunden. Die schien mir wie geschaffen für meine Karte.

I've looked through my hÄnglar-images and found this cute little girl. I think she's perfect for my card.




Die Flügel und die Schneeflocken habe ich mit Stickles beglittert. Glitzer gehört zu Weihnachten einfach dazu.

I've put stickles on the wings and snowflakes. I think, glitter and bling simply belong to christmas.

Ich möchte meine Karte bei folgenden Challenges einreichen:

I would like to enter my card to the following challenges:

Paperminutes: "Sketch"
Papertake weekly: "Sparly & bright"
Creative Card Crew: "Let's punch it"
Simon says Stamp: "Punch em'"
Quixotic: "Christmas is coming"
ABC Challenge: "G for Glitter"
Secret Crafter: "Anything that flies"
A spoon full of sugar: "Let's get punchy"

Vielleicht gefällt euch meine Karte ja ein wenig und ihr hinterlaßt mir einen kleinen Kommentar. 

Vielen Dank für's Vorbeischauen,

Perhaps you like my card a little bit and you leave me a lovely comment.

Thanks for stopping by,

Kiki

Kommentare:

Tina hat gesagt…

Hallo liebe Kiki,
das ist ja ein Traumwerk.So super coloriert und gestaltet. Ganz große Klasse
LG Tina

downrightcrafty hat gesagt…

hiya
what a gorgeous creation, love all the delish embellies and the image is just perfect for our challenge this week at SCSC, thanks for sharing with us
Hugs Kate xx

Sue C hat gesagt…

Beautiful card, your shading is stunning ! Thanks for joining us at ABC Challenge. Sue C x

{Jane} hat gesagt…

Fabulous entry

Thanks for joining us on SCSC :)

Hugs Jane x
SCSC DT

Katrin hat gesagt…

Wundervoll liebe Kiki! Das ist eine traumhafte Karte!
LG
Katrin

Curlybear hat gesagt…

OMGosh what a breathtaking card the colouring is awesome the image looks so 3D, thanks for joining us at Secret Crafter:107 Anything that Flies, Good luck, Hugs Bridget ;) x. SCSC DT

Kati hat gesagt…

Was für eine traumhafte Karte - die Farbzusammenstellung finde ich absolut beeindruckend!! Toll, dass du Lust zu Paperminutes hattest.

Christine hat gesagt…

Wow, your card is amazing!! Your coloring is beautiful. What a great image too!! I love the snowflake accents. it's the perfect touch on a perfect card. Thanks for joining us on the Simon Says Stamp Challenge blog.
xoxo, Christine

Helen hat gesagt…

Beautiful card!
Thanks for joining us at the SCSC!
Helen x

ona_i_ja hat gesagt…

Kiki, your card is adorable. I lov it (your colours and image are great)
Thanks for joining us at Creative Card Crew this time. Good Luck.
Hugs
Agnieszka