Freitag, 29. Juli 2011

*~ A flower for you ~*

Hallo ihr Lieben!

Bei Stamp with friends habe ich mal wieder an einem Ketting teilgenommen. Thema war

"eine Blume für dich".

Und das ist meine Ketting-Karte:

Once again I've taken part at a ketting at Stamp with friends. The theme was

"a flower for you".

And this is my ketting card:


Inspiriert wurde ich zu dieser Karte durch ein älteres Magnolia Magazin. Beim Durchblättern fiel mir eine Karte auf, die ähnlich aufgebaut war wie diese.

I was inspired by an older Magnolia Magazine. While paging through I found a card similar to this one.


"Rosie Posy" von Liliof the Valley schien mir perfekt.

I thought "Rosie Posy" by Lili of the Valley would fit perfectly.


Ich hoffe, ich konnte der lieben Ivi mit meiner Karte eine kleine Freude bereiten.

Vielen Dank für's Vorbeischauen,

I hope I can give lovely Ivi some pleasure with my card.

Thanks for stopping by,

Kiki

Kommentare:

Cor* hat gesagt…

This is sooooooo genious. I'm sitting here staring at it trying to think of how you made it look so deep in layers! Wonderful creation!

Barbara hat gesagt…

Deine Karte ist traumhaft schön. Ich mag die Farbzusammenstellung sehr sehr gerne, und das Motiv hast du toll in Szene gesetzt.
LG Babsi

Pop's Cards hat gesagt…

Hi sweetie, this is just gorgeous, fab layout and details gorgeous work, hugs Pops x x x

Sharon Keanly hat gesagt…

Your work is fabulous. Just love this one too. hugs Sharon