Freitag, 14. Oktober 2011

*~ ungewöhnlich / unusual ~*



Hallo ihr Lieben!

Heute gibt's eine Weihnachtskarte in total ungewöhlichen Farben von mir.

Today there's a Christmas card in rather unusual colours.


Grundlage für meine Karte ist der Sketch von Stamp with fun.

My card is based on the sketch of Stamp with fun.


Dieses süße Motiv von Nellie Snellen heißt "Take a present".

This cute image by Nellie Snellen in called "Take a present".


Mit der Coloration bin ich ganz zufrieden, aber die Papiere - neeee, bei Weihnachtskarten stehe ich doch eher auf die traditionellen Farben. Aber Versuch macht klug ...

I'm rather pleased with my coloring, but the papers - nooooo, for Christmas cards I like the traditional colours even more. But I had to try ...

Was gefällt euch denn besser - ungewöhnlich oder traditionell? Schreibt mir doch einen kurzen Kommentar.

Vielen Dank für's Vorbeischauen,

What do you like more - unusual or traditional? Please write a little comment.

Thanks for stopping by,

Kiki


PS: Meine Karte möchte ich auch noch bei Wild Orchid Challenges einreichen. Dort lautet das Thema nämlich "Christams fun". Außerdem paßt sie noch zu Do you stack up? mit der Vorgabe "use your scraps".

I would like to enter my card to Wild Orchid Challenges. The topic is "Christmas fun". Furthermore it fits Do you stack up? with the task "use your scraps".

Kommentare:

Dodici hat gesagt…

Kiki,your card is so gorgeous!
I love unusual things and design but when it comes to Xmas colours I think I am also going for the traditional ones..don't know why.I like Xmas cards with different colours but I like the traditional even more.
xxx

yvon hat gesagt…

Hi Kiki,
Gorgeous card, love those colors. I like the traditionals but love the pinks and bleus so much more. I don't know why, but it makes it more... fun and joyfull (sorry for my english)
Hugs, Yvon

Astrid hat gesagt…

Sooo lovely and gorgeous.
The colours are great and the embossing too.
Hugs Astrid

WencheP hat gesagt…

This is totally gorgeous! The layout is just perfect and your coloring is amazing! Thanks for joining us at Do You Stack Up.

-Wenche

Sissi4477 hat gesagt…

Hallo Kiki,

eine super wunderschöne Karte ist das geworden. Auch die Farben gefallen mir sehr.

LG Sebrina

Swaantje hat gesagt…

Liebe Kiki,
vor 3-4 Jahren hät ich gesagt..es geht wie immer in den klassischen Farben in den Advent. Seit ich Stempel und vor allem seit einem Jahr nähe dürfen auch andere Farben die Weihnachtszeit bei uns verbringen. Das hätte ich
früher nie gedacht ;o)

Deine Karte ist Zuckersüß !!
Unglaublich lieb !!
Eine andere Farbkombi könnte niemals so das Motiv so schön in Szene setzen, wie du es getan hast!
Bin ganz begeistert!
Deine Coloration ist ein echter Traum!!!

Wünsche dir ein schönes sonniges Wochenende,liebe Kiki

Herzliche Grüße
Swaani

Jan Garber hat gesagt…

Absolutely gorgeous! Love your sweet little flowers! Thank you for joining us at Do You Stack Up.

elsi hat gesagt…

So sweet :) Thanks for playing with us at WOC ♥

Naomi hat gesagt…

This is so ADORABLE! Love the LO, the gorgeous flowers, and that SUPER SWEET image! Thank you SO much for joining us, this week at DYSU!

Jacque hat gesagt…

Kiki, this is a darling card and we are so happy you have joined with us at the WOC Challenge this fortnight! The soft colors are just too sweet for words!! Love that image too and you have showcased it beautifully! Please come back and join in with us again at the WOC challenge...Big hugs..Jacque