Freitag, 4. März 2011

*~ noch ein Tag ~*

Hallo ihr Lieben!

Heute gibt's nur einen ganz kurzen Post von mir. Aber ich möchte euch nochmal ein Tag zeigen, das ich gestern abend gewerkelt habe. Schaut mal:

Today there's only a short post from me. But I would like to show you a tag again, which I created yesterday evening. Look here:

 

 Hier eine Detailaufnahme:

Here a close-up:

Ich reiche mein Tag bei Wild Orchid ("anything goes"), Cupcake Craft Challenge ("anything but square"), A Spoon full of Sugar ("Tags"), Papertake Weekly ("anything goes + something old" (Band + Knopf)), Creative Cottage ("Tag you're it") und Paper Play ("Shabby Chic/Vintage") ein.

I enter my tag to Wild Orchid ("anything goes"), Cupcake Craft Challenge ("anything but square"), A Spoon full of Sugar ("Tags"), Papertake Weekly (anything goes + something old" (ribbon + button)), Creative Cottage ("Tag you're it") and Paper Play ("Shabby Chic/Vintage").

Und dann bin ich auch schon wieder weg. Ich wünsche euch ein fantastisches Wochenende.

Danke für's Vorbeischauen,

So I'm off again. Have a fantastic weekend.

Thanks for stopping by,

Kiki

Kommentare:

Stempelmamis-Kreativseite hat gesagt…

Wow das Tag sieht spitzenmäßig aus und gefällt mir ausgezeichnet.

LG Irmi

Elborgi hat gesagt…

das gefällt mir
LG
Elma

Donna hat gesagt…

Such a sweet tag and just perfect for our 'Anything But Square' challenge at Cupcake this week... Thanks for joining in the fun with us :) Donna x

Delphine hat gesagt…

Gorgeous tag, Kiki! Great layout and wonderful embellishments! Thanks for joining us at Cupcake and good luck! Delphine xx

karlinchen50 hat gesagt…

Wunderschön dein Tag das Vintagebild passt hervorragend dazu und die gesamte Gestaltung ist ein Traum.
Dir auch ein erholsames Wochenende
liebe Grüße
Karla

Shelly hat gesagt…

Hi Kiki, I love your 'tag' creation... perfect for our challenge! Thanks for joining us at The Creative Cottage! Shelly :)

Céline hat gesagt…

gorgeous tag
thanks for playing with us at paperplay for our shabby/vintage challenge
hugs
céline

Heidi hat gesagt…

Beautiful tag!
Great design:)
Heidi:)

Lisa aka Myran hat gesagt…

It's gorgeous Kiki! Love the stitching and the pretty flowers. Thanks for sharing with us at Papertake Weekly :)

Liz hat gesagt…

STUNNING TAG THANKS FOR JOINING PAPERPLAY

LIZ X