Dienstag, 24. August 2010

*~ Mmmmmhhhh - lecker / delicious ~*

Hallo ihr Lieben!

Heute mal keine Karte von mir, sondern dieses hier:

Today no card from me, but this:



Vor einiger Zeit habe ich auf meinem Weg durch's www eine Easel-Card in Muffinform gefunden. Diese Form habe ich gemopst und meinen Bedürfnissen angepaßt. Die Papierränder habe ich mit Stickles beglittert.

Welche Tilda könnte besser passen ...?

Some time ago on my way through the www I found an easel-card shaped like a muffin. I took this shape and adapted it to my needs. I've added Stickles to all paper edges.

Which Tilda could be better ...?



Es gibt einige Challenges, bei denen ich mit meinem Werk teilnehmen möchte.

There are some challenges, in which I would like to enter my creation.

Simon Says Stamp: "Make a gift"
Colour Create Challenge: "Ivory, duckegg blue and one other (brown")
Creative Friday: "Cupecake / Muffin"
One Stop Craft Challenge: "Not a card"
Secret Crafter: "Blue & Cream"
One Stitch at a Time: "Say it with shapes"
Wild Orchid Challenge:"Make it sparkle"
Creative Card Crew: "Sparkle and shine"
Moving along with the times: "Glitter"

Was haltet ihr von meinem Muffin? Ich bin schon gespannt auf eure Kommentare.

Danke für's Vorbeischauen,

What do you think about my cupecake? I'm looking forward to your comments.

Thanks for stopping by,

Kiki

Kommentare:

debby4000 hat gesagt…

Wonderful gift, such gorgeous work.
Thanks for joining us at Simon says Stamps Challenge.
luv
Debby

Secret Crafter hat gesagt…

This is fabulous. Thank you for joining us at SCSC. Wendy x

Gemma hat gesagt…

beautiful creation Kiki, your colouring is wonderful. Thanks for joining in this weeek over at the One Stitch at a Time - Say it with Shapes challenge! Gemma :)

email: Steph@SimonSaysStamp.com hat gesagt…

Aww such a cute cupcake! Good choice of Tilda too :D

Thanks so much for entering the Simon Says Stamp Challenge!!!

-Sarah

A.J. hat gesagt…

Great card - I love the shape and the Tilda stamp goes together perfectly.

Thanks for joining us at OSAAT.

Crafty Creations by AJ
Amanda

Ninchen hat gesagt…

suuuuuper schön...bin ganz begeistert!
dank dir für´s mitmachen bei CF!

lg janina

claudia761 hat gesagt…

Mega Stark!!

Gefällt mir!

LG

claudia761

hellerlittle hat gesagt…

Hammerg**l
wo findet man denn solch eine tolle Vorlage ~bitte?

LG hellerlittle

Julie hat gesagt…

Oh wow, this is too gorgeous!! Fabulous design and great colouring!! Thanks for joining us at Colour Create! Juliexx

coldwaters2 hat gesagt…

Oh my I so love this creation what a beautiful shape and love the colours and of course Tilda looks fabulous, I really adore this project thank you so much for sharing it with us at OSCC this week.
Hugs
Lorraine x

Vicky hat gesagt…

Beautiful creation, lovely design...Thanks so much for joining us at scsc this week and good luck
x
vicky

knutschimund hat gesagt…

Die Karte ist aber hübsch, vielen Dank für deine Teilnahme bei CF

Suzi hat gesagt…

Wonderful gift, love the colour combo and sweet Tilda is coloured beautifully. Thank you for joining us at OSCC this week with your lovely creation.
Hugs
Suzi x

Val hat gesagt…

A wonderful creation. Lovely colouring and beautiful detail. Thanks for joining OSCC this week.
Hugs
Valxx

Melly hat gesagt…

Oh love it!I adore cupcakes!
Love all the sparkle and shine!
Thanks for playing along with the Creative Card Crew
Hugs Melly xxx

Dena hat gesagt…

I'm in love with your cute cupcake!!!! Fantastic work!
Thank you so much for joining the Wild Orchid Crafts Challenge this week!
Hugs, Dena